Słoneczna Tłocznia z ofertą soków na RegioHurt.pl

Słoneczna Tłocznia z ofertą soków na RegioHurt.pl

Data publikacji: | Autor: | Producent: Słoneczna Tłocznia

RegioHurt

Kolejny producent dołącza do grona sprzedających na Regiohurt.pl! Tym razem jest to Słoneczna Tłocznia - producent wysokiej klasy soków typu NFC. Do tej pory za pośrednictwem Regiohurt.pl kupcy mogli złożyć zamówienia na produkty bezpośrednio z Mlekovity, Kingi Pienińskiej, Eterno, pasieki Miodem Słodzone oraz u producenta chrupek firmy Borowik. Okazją do rozmów o współpracy było jubileuszowe Forum Rynku Spożywczego i Handlu przy okazji degustacji soków na stoisku producenta. Spróbowaliśmy soków, sprawdziliśmy zainteresowanie sokami w internecie i zaprosiliśmy Słoneczną Tłocznie do współpracy. Zapraszamy do składania zamówień - minimum logistyczne wynosi 300 zł, dostawa jest oczywiście darmowa.

 

Jak działa Regiohurt.pl?

To bardzo proste - wystarczy wejść na stronę www, wybrać jednego z producentów którego produktami jesteśmy zainteresowani, dodać produkty do koszyka, sfinalizować transakcję wybierając jedną z 3 form płatności.

Po złożeniu zamówienia, wysyłane jest ono do producenta, który najlepiej wie, jak zrealizować zamówienie aby klient wrócił ponownie. Zamówienia realizowane są bezpośrednio z magazynów producenta lub poprzez dystrybutora, z którym współpracuje producent. Obecnie każdy producent oferuje dostawę za darmo, ceny hurtowe, jeśli zamówienie osiągnie wartość minimum logistycznego (inne dla każdego producenta – dostępne w zakładce „Dostawa”)

e-Hurtownia to usługa na platformie, która poprzez wykorzystanie technologii informatycznych i dobrodziejstwa internetu ma być wsparciem przy sprzedaży produktów FMCG. Priorytetem dla nas jest współpraca z polskimi producentami. Szczególne ukłony w stronę organizatorów X Forum Rynku Spożywczego i Handlu, wiele kuluarowych rozmów idzie w kierunku współpracy. Forum było okazją do nawiązania wyjątkowych kontaktów. Gościnne progi hotelu Sheraton w którego salach prowadzone były panele – i dobry catering spowodowały, że rozmowy zamieniły się w pożyteczny business mixer między producentami, potencjalnymi kontrahentami oraz dostawcami usług.

Słoneczna Tłocznia jest pionierem kategorii soków NFC w Polsce.

Jako pierwsi przecieraliśmy szlaki w kanale nowoczesnym oraz przekonywaliśmy Konsumentów do soków mętnych sprzedawanych w opakowaniach Bag in Box 3 i 5l. Dzisiaj mamy wiernych Klientów i rozpoznawalność marki Słoneczna Tłocznia. Znakomita jakość i odpowiedzialność za produkt to nasze standardy. Soki były wielokrotnie doceniane i nagradzane wyróżnieniami, m.in. Teraz Polska, Laur Konsumenta czy najlepszy produkt dla Sektora HoReCa. Nie zmieniamy natury, nie dodajemy żadnych dodatków – wody, cukru czy konserwantów. Wytworzony produkt to 100%, bezpośredni sok NFC. Po prostu prawdziwy sok, prawdziwy smak!

RegioHurt.pl - jesteśmy na właściwej ścieżce

Żeby odróżnić się od konkurencji zdecydowaliśmy się na nieco inny model biznesowy. U nas każdy z producentów posiada dedykowana przestrzeń którą nazwaliśmy e-hurtownia. Dla wyeliminowania bariery wejścia postawiliśmy na freemium, w którym firmy mogą za darmo korzystać podstawowych funkcji RegioHurt.pl generowania leadów – z „zapytań ofertowych”

E-Hurtowania na platformie RegioHurt.pl to rozwiązanie kierowane do producentów FMCG,  zostało tak zaprojektowane aby w „rękach” bystrego Przedstawiciela Handlowego firmy, było narzędziem świadczącym o przewadze konkurencyjnej - sprzedaż odbywa się z wykorzystaniem internetu. Wdrożenie platformy handlowej B2B, wpływa nie tylko na zwiększenie widoczności w internecie, ale również usprawnia pracę działu handlowego, czego benefitem jest rzeczywista redukcja kosztów obsługi klientów bez strat na jej jakości. Zaletą serwisu dla kupców jest możliwość zrealizowania zamówienia, na jednym „loginie” w jednym miejscu u kilku dostawców w e-hurtowni, która u każdego producenta wygląda tak samo.

Cytując Panią Urszulę Kłosiewicz-Górecką, profesor w Zakładzie Rynku Usług, Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur – „Tu widzę duże, pozytywne konsekwencje dla handlu. Technologie pozwolą poznawać konsumenta na bieżąco, co ma przełożenie na zarządzanie firmą, da możliwość optymalizacji i automatyzacji niektórych procesów handlowych. To będzie wyzwanie dla hurtu, ale trzeba będzie się w to wpisać, nie ma ucieczki od omnichannel”

Przyglądając się obecnej sytuacji na rynku spożywczym, odpowiedź na pytanie o rozwój polskiego e-handlu może być tylko jedna: „wypatrujemy zwiększenia prędkości”. Zakaz handlu w niedzielę obudzi nie tylko kreatywność marketerów, ale wymusi zmianę nawyków konsumentów, którzy w sposób naturalny powinni zwrócą się w stronę e-handlu. 

 * Freemium – model biznesowy, w którym produkt lub usługa (najczęściej oprogramowanie, gra komputerowa, usługa internetowa) jest dostępna za darmo, ale korzystanie z zaawansowanych funkcji lub uzyskanie niektórych wirtualnych dóbr wymaga wykupienia wersji abonamentowej.

Dostepne formy współpracy