Od Pola do Stołu czyli nowa strategia unijna - jak skutecznie zarabiać w czasach pandemii?

Od Pola do Stołu czyli nowa strategia unijna - jak skutecznie zarabiać w czasach pandemii?

Data publikacji: | Autor:

RegioHurt

Już dziś wiemy, że gro zmian zachodzących w polityce handlowej branży spożywczej, spowodowanych sytuacją epidemiologiczną, będzie miało trwały charakter. Nie jest to związane jedynie z prognozowaną przez ekspertów, nadchodzącą drugą falą COVID-19, ale także i być może przede wszystkim zmianą społeczną, która nastąpiła wskutek trwającej pandemii.

W związku z postępującą pandemią COVID-19 i niezaprzeczalnym zmianom, którym uległa gospodarka: zarówno ta lokalna jak i globalna, a także mając w perspektywie konieczność zmierzenia się z post-pandemiczną sytuacją sektora rolniczego, dwudziestego maja Rada Europejskiego Komitetu Ekonomiczno- Społecznego i Komitetu Regionów, wydała komunikat dotyczący konieczności wdrożenia nowych strategii wsparcia i rozwoju branży, a także stworzenia „solidnego i odpornego systemu żywnościowego, który funkcjonuje w każdych okolicznościach i jest w stanie zapewnić obywatelom dostęp do wystarczającej podaży żywności po przystępnych cenach. (...) Promowanie zrównoważoności europejskiej żywności może zwiększyć jej przewagę konkurencyjną i otworzyć nowe możliwości biznesowe dla europejskich rolników.

Co dalej?

W sektorze handlowym, a ściśle w branży spożywczej nie tylko grupa sprzedających została zmuszona do zrewidowania dotychczasowych kanałów dystrybucji i częściowego odejścia od klasycznego modelu sprzedaży – zmiana filozofii zakupów zaszła bowiem również w grupie klientów końcowych. Sukcesywna cyfryzacja handlu i coraz większy odsetek podmiotów rozszerzających swoją działalność w internecie, związana jest nie tylko ze zmianami zachodzącymi w nowo rodzących się potrzebach klienta detalicznego, ale wskutek pandemii COVID-19, ta nowa polityka dotyczy przede wszystkim dużych podmiotów i klienta hurtowego.

Co możesz zrobić?

W RegioHurt.pl nowe wytyczne unijne są nam bliskie już od dawna: sukcesywnie wdrażamy rozwiązania, które wspomagają polskich producentów, dystrybutorów i producentów rolnych, oferując przestrzeń, która zapewnia możliwość ciągłego obrotu towarem, niezależnie od czynników gospodarczych, kulturowych czy zdrowotnych.

Obecność na platformie w niepewnych czasach pandemii to już nie tylko dodatkowa forma promocji i wsparcia klasycznego modelu handlowego: aktualnie korzystanie z systemów e-commerce RegioHurt.pl to wręcz „must-have”, dla wszystkich tych, którzy pragną liczyć się na rynku i generować ciągłe zyski – dotyczy to zarówno dużych producentów jak i mniejszych producentów rolnych.

W ramach RegioHurt.pl dodatkowo dążymy do umożliwienia naszym Klientom: przedsiębiorcom, dystrybutorom, ale także co ważne mniejszym producentom rolnym, zrzeszanie się w konsorcja i eksportowanie bardzo dużych wolumenów, co przyczyni się bezpośrednio do znaczącego wzrostu rozpoznawalności i siły marki Polskiej w skali globalnej.

W RegioHurt.pl jesteśmy pionierami w dziedzinie e-commerce branży spożywczej: bardzo dobra znajomość rynku, wnikliwa analiza strategii handlowej każdego producenta i indywidualne podejście, to gwarancja sukcesu w poszerzeniu kanałów sprzedaży i dotarcia do nowych klientów.

Obecność na platformie RegioHurt.pl jest jednocześnie tożsama ze skróceniem łańcucha dostaw - jedną z naczelnych idei propagowanych między innymi przez Parlament Europejski: firmy z branży spożywczej, wdrażające system handlowy, wpisujący się w tę politykę, mogą liczyć na wsparcie w ramach dotacji unijnych. 

 

Nie czekaj, dołącz do nas już dziś!