Jak zwiększyć sprzedaż produktów spożywczych korzystając z usługi e-Hurtownia na RegioHurt.pl

Jak zwiększyć sprzedaż produktów spożywczych korzystając z usługi e-Hurtownia na RegioHurt.pl

Data publikacji: | Autor:

RegioHurt

E-hurtownia to usługa funkcjonująca na platformie RegioHurt, która poprzez wykorzystanie technologii informatycznych i możliwości jakie daje Internet, ma stanowić wsparcie przy sprzedaży produktów FMCG. Priorytetem dla nas jest współpraca z polskimi producentami. 

Czym jest E-hurtownia?

Aby odróżnić się od konkurencji zdecydowaliśmy się na nowatorski model biznesowy: dla każdego z producentów tworzymy dedykowaną przestrzeń, tak zwaną e-hurtownię. Dla wyeliminowania bariery wejścia postawiliśmy na tak zwane freemium, w którym firmy mogą za darmo korzystać z podstawowych funkcjonalności jakie oferuje RegioHurt.pl i generowania leadów – z „zapytań ofertowych”.

E-Hurtownia  została zaprojektowana jako odpowiedź na potrzeby producentów FMCG, w taki sposób aby funkcjonować jako narzędzie, które stworzy  przewagę konkurencyjną dla naszych Klientów. Wdrożenie platformy handlowej B2B, wpływa nie tylko na zwiększenie widoczności w Internecie, ale przede wszystkim  usprawnia pracę działu handlowego, co z kolei wpływa  na rzeczywistą redukcję kosztów obsługi klientów bez utraty jej jakości.

Zaletą serwisu dla kupców jest możliwość zrealizowania zamówienia, na jednym „loginie” , w przestrzeni jednej platformy u kilku dostawców w e-hurtowni, która u każdego producenta wygląda tak samo.

 

„Technologie pozwolą poznawać konsumenta na bieżąco, co ma przełożenie na zarządzanie firmą, da możliwość optymalizacji i automatyzacji niektórych procesów handlowych. To będzie wyzwanie dla hurtu, ale trzeba będzie się w to wpisać, nie ma ucieczki od omnichannel” Urszula Kłosiewicz-Górecka, profesor w Zakładzie Rynku Usług, Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur

 

Perspektywy na rozwój e-commerce przy wykorzystaniu e-hurtowni

Rynek sprzedawców korzystających z kanału e-commerce B2B można podzielić na dwie grupy: producentów oraz  dystrybutorów. Ci pierwsi  bardzo często prowadzą sprzedaż na wiele sposobów: z jednej strony dysponują własnym sklepem internetowym z drugiej zaś,  podejmują próby dystrybucji produktów poprzez inne szeroko pojęte portale (platformy, porównywarki cenowe czy też marketplace). Sytuacja komplikuje się z chwilą gdy  producent ma w swojej ofercie specyficzną kategorię produktów  czy też niewielką ilość asortymentu (bardzo często powiązanego z kategorią dóbr komplementarnych), wówczas chętnie korzysta z siły dystrybutorów, którzy współpracując z wieloma markami, oferują szerokie wachlarze produktowe dla konsumenta.

E-hurtownia łączy w sobie cechy sklepu internetowego z możliwościami, jakie oferują dystrybutorzy, bez jednoczesnego generownia dodatkowych kosztów dla producenta, które w klasycznym modelu współpracy w strukturze: producent-dystrybutor-kupujący (B2C) pozostają nieuniknione.  Projektując narzędzie jakim jest e-hurtownia, stworzyliśmy tym samy przestrzeń w Internecie dla wszystkich producentów, niezależnie od wielkości sprzedawanego przez nich wolumenu, czy liczby kategorii produktów, udostępniając możliwość sprzedaży bezpośredniej i ograniczając tym samym do minimum łańcuch dostaw, a co za tym idzie konieczność ponoszenia dodatkowych kosztów i cedowania sprzedaży na dystrybutorów. 

 

Dlaczego warto poznać usługę e-Hurtownia?

  • Zaprezentujemy w jaki sposób firmy  które korzystają z usługi zdobywają klientów dzięki RegioHurt.pl
  • Stworzymy za Ciebie konto firmy, dodamy Twoją ofertę, nauczymy Cię korzystać z systemu i pomożemy w zwiększeniu sprzedaży.
  • Podzielimy się wiedzą o e-commerce oraz opowiemy o możliwościach narzędzi informatycznych do generowania leadów sprzedażowych
  • Zaproponujemy preferencyjne warunki na start

Już dziś umów bezpłatną prezentację portalu RegioHurt.pl

Wyjaśnimy Ci jak korzystać z naszego systemu, tak aby skutecznie promować produkty i sprzedawać je przez Internet oraz jak otrzymywać od 30 do aż 70% więcej tak zwanych leadów sprzedażowych, czyli zapytań ofertowych. 

Cenimy Twój czas! Wystarczy dwudziestominutowa rozmowa telefoniczna lub połączenie się z nami poprzez dowolony komunikator internetowy, abyśmy wyjaśnili Ci działanie RegioHurt.pl oraz pokazali, jak korzystać z poszczególnych funkcji systemu.

 

Dostepne formy współpracy