Jak zwiększyć sprzedaż produktów spożywczych korzystając z usługi  e-Hurtownia  na RegioHurt.pl

Jak zwiększyć sprzedaż produktów spożywczych korzystając z usługi e-Hurtownia na RegioHurt.pl

Data publikacji: | Autor:

RegioHurt

Umów bezpłatną prezentację RegioHurt.pl

Wyjaśnimy Ci jak korzystać z naszego systemu aby promować produkty i sprzedawać je w internecie oraz jak otrzymywać 30-70% więcej leadów sprzedażowych (zapytań ofertowych). 

Dlaczego warto poznać usługę e-Hurtownia?

  • Podczas spotkania lub 20-minutowej rozmowy telefonicznej lub Skype, Hangouts wyjaśnimy Ci działanie RegioHurt.pl oraz pokażemy, jak korzystać z poszczególnych funkcji systemu.
  • Pokażemy, jak firmy z które korzystają z usługi zdobywają klientów dzięki RegioHurt.pl
  • Stworzymy za Ciebie konto firmy, dodamy Twoją ofertę, nauczymy Cię korzystać z systemu i pomożemy w zwiększeniu sprzedaży.
  • Podzielimy się wiedzą o ecommerce oraz opowiemy o możliwościach narzędzi informatycznych do generowania leadów sprzedażowych
  • Zaproponujemy preferencyjne warunki na start

Co dalej?

20 milionów osób w wieku 15-64 lata ma w Polsce dostęp do Internetu

55 proc. użytkowników internetu deklaruje wykonywanie zakupów online 

* dane z raportu Cyfrowi Polacy 

Świadomość istnienia tak dużej grupy, do której możemy dotrzeć z reklamom sprawia, że dziś nikt już nie podważa kluczowej roli internetowego kanału dystrybucji. Wybiera się go albo jako żródło nowych klientów albo jako uzupełnienie oferty stacjonarnej. Konsumenci, podzieleni pod względem preferencji zakupowych wybierają taki sposób zakupu, który im odpowiada. 

Rynek e-commerce B2B dzieli się na dwie grupy sprzedawców – producentów i dystrybutorów. Producenci bardzo często prowadzą sprzedaż na wiele sposobów. Jeśli mają własny e-sklep internetowy, często działają na własną rękę jednocześnie podejmują próby dystrybucji produktów gdzie indziej (platformy, porównywarki cenowe, marketplace). Jeśli jednak producent ma w swojej ofercie specyficzną kategorię produktów, niewielką ilość asortymentu (bardzo często powiązany z zakupami komplementarnymi), chętnie korzysta z siły dystrybutorów, którzy współpracują z wieloma markami i oferują szerokie wachlarze produktowe dla konsumenta.

Na kształtowanie rynku e-commerce mają więc wpływ nie tylko konsumenci. Jest on również kształtowany przez producentów i dystrybutorów. 

Dostepne formy współpracy