Google AdWords - dostępne formy reklamy w internecie, realizowane na Regiohurt.pl

Google AdWords - dostępne formy reklamy w internecie, realizowane na Regiohurt.pl

Data publikacji: | Autor:

RegioHurt

Zacznijmy od początku, co to jest reklama Google AdWords?

AdWords są to płatne kampanie w wyszukiwarce Google, nazywa się je też linkami sponsorowanymi, wynikami sponsorowanymi, czy potocznie „Adwordsami” Jest to nic innego jak wyniki wyszukiwania w przeglądarce Google opatrzone etykietą z napisem „Reklama”. Linki sponsorowane zajmują najczęściej 4 pierwsze pozycje i 3 ostatnie pozycje w przeglądarce Google na stronie wyników wyszukiwania. Pozostałe pozycje zajmowane są przez wyniki organiczne. Jeżeli natomiast na daną frazę nie jest prowadzana płatna kampania AdWords najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania zajmują wyniki najlepiej dopasowane do zapytania, które najczęściej są efektem profesjonalnie prowadzonych kampanii.

Reklama AdWords w wyszukiwarce ma postać krótkich tekstów składających się najczęściej z nagłówka, 2-3 wierszy opisu i linku prowadzącego do reklamowanej witryny (stąd nazwa „linki sponsorowane”). Możemy spotkać AdWordsy w których pojawiają się dodatkowe informacje, na przykład lokalizacja, numer telefonu, linki do podstron, krótkie hasła zachęcające do odwiedzenia witryny, opinie i oceny użytkowników witryny, w przypadku sklepów internetowych – oceny sprzedawców.

Przykład reklamy w wyszukiwarce:

Przykład prowadzonych kampanii na RegioHurt.pl

  • Zadanie: wypromować kategorię produktów „sery do pizzy”
  • Cel: wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania uzyskanie przez wynik organiczny

Ruch z linków organicznych był bezpośrednio prowadzony na „e-Hurtownię” producenta na której można dokonać natychmiastowo zakupów online.

Efekty: pierwsza pozycja w wyszukiwarce Google na frazę: "Jaki ser wybrac do pizzy"

Inny przykład kampanii na RegioHurt.pl

  • Zadanie: wypromować produkt „masło w bloku”
  • Cel: TOP 3 w wynikach wyszukiwania uzyskanie przez wynik organiczny
Ruch z linków był bezpośrednio prowadzony na stronę produktu znajdującego się w „e-Hurtowni” producenta na której można dokonać natychmiastowo zakupów online.

Efekty: pierwsza pozycja w wyszukiwarce Google na frazę "masło w bloku"

Dlaczego Google AdWords?

Przyciągnij więcej klientów

Niezależnie od tego, czy chcesz przyciągnąć do witryny więcej klientów, zwiększyć sprzedaż online, czy zachęcić klientów, by do Ciebie dzwonili lub wracali na Twoją stronę – Google AdWords Ci w tym pomoże. Prawdopodobieństwo że użytkownicy skierowani do Twojej strony za pomocą dobrze dopasowanych linków sponsorowanych staną się Twoimi klientami, jest znacznie większe niż w przypadku osób odwiedzających strony poprzez inne typy reklam.

Reklamuj się lokalnie lub globalnie

Kieruj reklamy do klientów w wybranych krajach, regionach i miastach lub w określonej odległości od Twojej firmy lub sklepu.

Docieraj do właściwych osób we właściwym czasie
Klienci znajdują Twoją firmę w Google dokładnie w momencie, gdy szukają tego, co oferujesz.
 

Dostepne formy reklamy