Google AdWords - dostępne formy reklamy w internecie, realizowane na Regiohurt.pl

Google AdWords - dostępne formy reklamy w internecie, realizowane na Regiohurt.pl

Data publikacji: | Autor:

RegioHurt

Zacznijmy od początku, czyli co to jest reklama Google AdWords?

AdWords są to płatne kampanie w wyszukiwarce Google, nazywane również linkami sponsorowanymi, wynikami sponsorowanymi, czy potocznie „Adwordsami” Jest to nic innego jak wynik wyszukiwania w przeglądarce Google opatrzony etykietą z napisem „Reklama”. Linki sponsorowane zajmują najczęściej cztery pierwsze pozycje i trzy ostatnie pozycje w przeglądarce Google na stronie wyników wyszukiwania. Pozostałe pozycje zajmowane są przez wyniki organiczne. Jeżeli natomiast na daną frazę nie jest prowadzana płatna kampania AdWords najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania zajmują wyniki najlepiej dopasowane do zapytania, które najczęściej są efektem profesjonalnie prowadzonych kampanii.

Reklama AdWords w wyszukiwarce ma postać krótkich tekstów składających się najczęściej z nagłówka, 2-3 wierszy opisu i linku prowadzącego do reklamowanej witryny (stąd nazwa „linki sponsorowane”). Możemy spotkać AdWordsy w których pojawiają się dodatkowe informacje, na przykład: lokalizacja, numer telefonu, linki do podstron, krótkie hasła zachęcające do odwiedzenia witryny, opinie i oceny użytkowników witryny, w przypadku sklepów internetowych – oceny sprzedawców.

Przykład prowadzonych kampanii na RegioHurt.pl

  • Zadanie: wypromować kategorię produktów „sery do pizzy”

  • Cel: wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania uzyskanie przez wynik organiczny

Ruch z linków organicznych był bezpośrednio prowadzony na „e-Hurtownie” producenta na której można dokonać natychmiastowo zakupów online.

Efekty: pierwsza pozycja w wyszukiwarce Google na frazę: "Jaki ser wybrac do pizzy"

Inny przykład kampanii na RegioHurt.pl

  • Zadanie: wypromować produkt „masło w bloku”

  • Cel: TOP 3 w wynikach wyszukiwania uzyskanie przez wynik organiczny

Ruch z linków był bezpośrednio prowadzony na stronę produktu znajdującego się w „e-Hurtowni” producenta na której można dokonać natychmiastowo zakupów online.

Efekty: pierwsza pozycja w wyszukiwarce Google na frazę "masło w bloku"

Dlaczego Google AdWords?

Przyciągnij więcej klientów

Niezależnie od tego, czy chcesz przyciągnąć do witryny więcej klientów, zwiększyć sprzedaż online, czy zachęcić klientów, by się z Tobą kontaktowali lub wracali na Twoją stronę – Google AdWords może okazać się bardzo pomocne. Prawdopodobieństwo że użytkownicy skierowani do Twojej strony za pomocą dobrze dopasowanych linków sponsorowanych staną się Twoimi klientami, jest znacznie większe niż w przypadku osób odwiedzających strony poprzez inne typy reklam.

Reklamuj się lokalnie lub globalnie

Kieruj reklamy do klientów w wybranych krajach, regionach i miastach lub w określonej odległości od Twojej firmy lub sklepu.

Docieraj do właściwych osób we właściwym czasie

Klienci znajdują Twoją firmę w Google dokładnie w momencie, gdy szukają tego, co oferujesz.

 

Dostepne formy reklamy