Google Remarketing - dostępne formy reklamy w internecie, realizowane na Regiohurt.pl

Google Remarketing - dostępne formy reklamy w internecie, realizowane na Regiohurt.pl

Data publikacji: | Autor:

RegioHurt

Zastanawiasz się jak skutecznie reklamować ofertę firmy w sieci? Facebook, Google, reklama w katalogach, remarketing, a może wysyłka e-mail do potencjalnych klientów?

Poniżej opisujemy zalety remarketingu i rodzaje kampanii remarketingowych, dostępnych w ramach współpracy na RegioHurt.pl

Remarketing umożliwia wyświetlanie reklam osobom, które wcześniej odwiedziły Twoją witrynę lub użyły Twojej aplikacji mobilnej. Narzędzie to okazuje się być wyjątkowo skuteczne w wypadku użytkowników, którzy przeglądali stronę www, ale niczego w niej nie zakupili. W tym wypadku, to właśnie remarketing pomoże Ci nawiązać z nimi ponowny kontakt poprzez wyświetlenie im trafnych reklam na różnych urządzeniach, których używają.

 

Zalety:

Niezależnie od tego, czy chcesz zwiększyć sprzedaż, liczbę rejestracji czy budować świadomość marki, remarketing może stanowić  istotny element Twojej strategii reklamowej. Umożliwia on zwiększenie zwrotu z inwestycji (ROI) wszystkim reklamodawcom.

  • Remarketing, znany również jako marketing konwersji, ma na celu dostarczanie trafnych reklam do osób, które już odwiedziły Twoją witrynę, ale być może nie przeprowadziły konwersji, tj. kupowania, rejestrowania itd. Remarketing Google ułatwia ponowne "połączenie" z tymi użytkownikami przez reklamy, które pojawiają się podczas przeglądania innych witryn w sieci reklamowej Google.
  • Listy dostosowane do Twoich celów reklamowych: możesz dostosowywać swoje listy remarketingowe pod kątem wybranych celów reklamowych. Możesz na przykład utworzyć listę „osoby, które porzuciły koszyk” i wyświetlać reklamy tym użytkownikom, którzy dodali coś do koszyka, ale nie sfinalizowali transakcji.
  • Zasięg na dużą skalę: dzięki remarketingowi otrzymujesz  możliwość  dotarcia do użytkowników, którzy znajdują się na Twoich listach remarketingowych i korzystają z różnych urządzeń. Twoje reklamy będą wyświetlać się na każdym z tych urządzeń, podczas przeglądania ponad dwóch milionów witryn oraz aplikacji mobilnych.
  • Docieraj do klientów, którzy Cię szukają: wyświetlaj reklamy użytkownikom, którzy odwiedzili już Twoją witrynę i aktywnie szukają Twojej firmy w wyszukiwarce Google.

 

Dostepne formy reklamy 

 

Nie trać czasu i zacznij z nami zarabiać. Zadzwoń lub napisz!