Google Remarketing - dostępne formy reklamy w internecie, realizowane na Regiohurt.pl

Google Remarketing - dostępne formy reklamy w internecie, realizowane na Regiohurt.pl

Data publikacji: | Autor:

RegioHurt

W internecie, firma powinna być wszędzie tam gdzie są potencjalni Klienci. Nie tylko w wyszukiwarkach i mediach społecznościowych ale także w katalogach i platformach biznesowych.

Mamy wiele możliwości wyboru form reklamy dostępnej w internecie. Na Regiohurt, po wdrożenie systemu informatycznego do sprzedaży B2B lub B2C, realizujemy reklamę dla producenta od popularnych form dostępnych od Google: AdWords po kampanie remarketingowe. Reklamę produktów wspieramy o kampanie w social media Facebook, Linkedin, Twitter, promocję marki i produktów prowadzimy z wykorzystaniem bloga oraz wysyłkę e-mail.

 

 

Zastanawiasz się jak reklamować ofertę firmy w sieci? Facebook, Google, reklama w katalogach, remarketing, a może wysyłka e-maili do potencjalnych klientów?

 

 

W tym artykule opisujemy zalety remarketingu i rodzaje kampanii remarketingowych w AdWords.

Remarketing umożliwia wyświetlanie reklam osobom, które wcześniej odwiedziły Twoją witrynę lub użyły Twojej aplikacji mobilnej. Są to na przykład użytkownicy, którzy odwiedzili Twoją witrynę, ale niczego w niej nie kupili. Remarketing pomoże Ci nawiązać z nimi ponowny kontakt poprzez wyświetlenie im trafnych reklam na różnych urządzeniach, których używają.

Zalety

Niezależnie od tego, czy chcesz zwiększyć sprzedaż, liczbę rejestracji czy budować świadomość marki, remarketing może być strategicznym elementem Twojej strategii reklamowej. Umożliwia on zwiększenie zwrotu z inwestycji (ROI) wszystkim reklamodawcom.

  • Remarketing, znany również jako marketing konwersji, ma na celu dostarczanie trafnych reklam do osób, które już odwiedziły Twoją witrynę, ale być może nie przeprowadziły konwersji, tj. kupowania, rejestrowania itd. Remarketing Google ułatwia ponowne "połączenie" z tymi użytkownikami przez reklamy, które pojawiają się podczas przeglądania innych witryn w sieci reklamowej Google.

Poniżej przykład, po wyjściu z RegioHurt.pl użytkownik przeszedł na stronę Onet:

 

 

  • Listy dostosowane do Twoich celów reklamowych: możesz dostosowywać swoje listy remarketingowe pod kątem wybranych celów reklamowych. Możesz na przykład utworzyć listę „Osoby, które porzuciły koszyk” i wyświetlać reklamy osobom, które dodały coś do koszyka, ale nie sfinalizowały transakcji.
  • Zasięg na dużą skalę: możesz docierać do użytkowników, którzy znajdują się na Twoich listach remarketingowych i korzystają z różnych urządzeń. Twoje reklamy będą wyświetlać się na każdym z tych urządzeń, gdy przeglądają oni jedną z ponad dwóch milionów witryn oraz aplikacji mobilnych.
  • Docieraj do klientów, którzy Cię szukają: wyświetlaj reklamy użytkownikom, którzy odwiedzili już Twoją witrynę i aktywnie szukają Twojej firmy w wyszukiwarce Google.

 

Dostepne formy reklamy 

 

Nie trać czasu i zacznij z nami zarabiać. Zadzwoń lub napisz!